19 June 2012

Mana Kad Mesra ni?

Last week dpt sms notification yang saya redeem points kat Petronas Bangsar..erm..memanglah ada isi minyak tadi..tapi takde pulak redeem apa-apa..agaknya staff Petronas silap dengar ke apa..ok.. then, dah beberapa kali isi minyak tak jumpa Kad Mesra..ingatkan dok kalut sebab tu tak jumpa...cari-cari lagi memang tak jumpa..so call la Call Centre Kad Mesra...nampak gaya memang Kad Mesra saya hilang sebab saya inform saya memang takde buat redeem pun yang kat Bangsar tu..then staff tu dah block Kad saya..dia kata kat bangsar tu 300 points kena redeem...makanya saya kenalah pegi buat kad baru...nasib baik tak payah buat report polis...

Jadi, sesiapa yang hilang kad mesra kena buat macam ni:
1 - Call Kad Mesra punya hotline : 1 300 22 8888 - inform kad hilang
2 - Pergi mana-mana stesyen Petronas, isi borang apply kad baru macam biasa
3 - Lepas sebulan call hotline semula untuk buat pemindahan points. (what?lepas sebulan?manalaa kita nak ingat kann..huhu)

apa-apa pun mujurlah ada sms notification..so bolehla tau kalau ada weird transaction kan...


No comments: